Αγαπημένο μου ημερολόγιο, εν 1 Ιανουαρίου 1921.

Το ατυχές περιστατικό με τον αδελφό του Δωρόθεου και τον Τσάρλι Μάνσον μας έκανε να αλλάξουμε το επίθετο μας σε Φλάντζα και να μετακομίσουμε στο καινούριο μας σπίτι που βρίσκεται τα νησιά Μπαρμπάντος που σε ένα από αυτά ο Δωρόθεος σκέφτεται μία μέρα να γίνει ο πρωθυπουργός του και να το ονομάσει Τζατζουφιά. Προς το παρόν, έχει πιάσει δουλεία σαν επιστήμων ανοίγοντας ένα συμβουλευτικό ιατρείο για να ζήσουμε, ενώ παράλληλα τελεί ως χόμπι, τερματοφύλακας της τοπικής ποδοσφαιρικής ομάδας Β’ Μπουχεσιακός.

Από τον αγώνα Μπουχεσιακός-Σκορδοψωμιακός


Όσο για μένα αγαπητό μου ημερολόγιο, πήρα την απόφαση να σταματήσω πια να σου γράφω καθώς αποφάσισα να ασχοληθώ αποκλειστικά με την καινούρια μου οικογένεια που συντόμως είναι έτοιμη να αποκτήσει δύο ακόμα μέλη καθώς τώρα που γράφω τα νιώθω να κλωτσάνε!

Δίδυμα!

Το μέλλον του Φλατζέικου από δω και προς και όσο εγώ θα έχω στο πλευρό μου τον διακεκριμένο δόκτορα, διαγράφεται λαμπρό αίσιο και με χρυσά γράμματα.

Ορεβουάρ λοιπόν, (όπως λένε και οι Τούρκοι) πιστό μου ημερολόγιο που μου κράτησες συντροφιά τις δύσκολες ώρες μου και σου υπόσχομαι πώς με την βοήθεια πάντα του Κυρίου Ημών, θα συνεχίζω με νύχια και με δόντια να αντιστέκομαι και να μάχομαι ενάντια στην τρομερή απειλή του Κομουνισμού που απειλεί να αφανίσει την ανθρωπότητα φέρνοντας το χάος και την Βασιλεία του Εβραίου Αριανού Αντίχριστου πάνω στην Γη.


-Τέλος-