Αγαπημένο μου ημερολόγιο, εν 1ης Ιουνίου, 1817


Έχει περάσει ήδη ένας μήνας που είμαι καλόγρια στην Μονή Αγίας Μουνοθύελας Της Ελεούσας, και μετά δυσκολίας μπορώ να σε ανανεώνω στα κρυφά. Ευτυχώς έχω κάνει και καινούριες φίλες, όπως την αδερφή Κοντοσπύρη, την αδερφή Βιοχλαπάτσα και την αδερφή Βαγγέλης. Μπορείς κάλλιστα να μας διακρίνεις σε αυτήν την αναμνηστική φωτογραφία που μας τράβηξε η αδερφή Ζαβή.

α) H αδερφή Κοντοσπύρη, β)Η αδερφή Βιοχλαπάτσα, γ) Η αδερφή Βαγγέλης, δ) εγώ!

Φυσικά δεν είναι τα πάντα ρόδινα, καθώς μας έχει χρεωθεί η Υφισταμένη αδερφή Μασχάλη που είναι λίγο αυστηρή και δεν μας αφήνει παρά μόνο για πέντε λεπτά να είμαστε έξω από τα κελιά μας, και αυτό αν βεβαιωθεί ότι δεν κάναμε βρώμικες σκέψεις τις οποίες λέει πώς της έχει δώσει το χάρισμα ο Κύριος να καταλαβαίνει.

Η Υφισταμένη αδερφή Μασχάλη σε μια τολμηρή φωτογράφιση

Αγαπητό μου ημερολόγιο, η καμπάνα μόλις χτύπησε για να μαζευτούμε όλες και με χαρά να αυτομαστιγωθούμε πριν απολαύσουμε τον ευλογημένο από τον Ύψιστο , χυλό από κοπριά κατσίκας άρα όπως καταλαβαίνεις, πρέπει να σε κρύψω και πάλι κάτω από ξύλινο μαξιλάρι μου.