Αγαπημένο μου ημερολόγιο, εν 22ης Αυγούστου, 1819

Πίσω επιτέλους αγάπητό μου ημερολόγιο! Για δύο χρόνια και, που σε ανακάλυψε η Αδερφή Βαγγέλης (που μεταξύ μας νομίζω οτι είναι ο κατάσκοπος Στάλιν) και σε παρέδωσε στην Προϊσταμένη Αδερφή Μασχάλη που το κρατούσε κλειδωμενο κάτω απο το καπό της λέκάνης στο Ιερό Καμπίνε της μέχρι που αναγγάστηκα να βρω αντικλειδι για να σε παρώ πίσω.

Η Αδερφή Βαγγέλης.
(Προσοχή μη σας ξεγελάει το αγνό βλέμμα της)


Πώς έγινε το κακό; Πολύ απλά ενώ καθόμου και έγραφα τις εντυπώσεις της ημέρας απο την 32ης Ιουνίου 1817, μπήκε στο κελί μου η Αδερφή Βαγγέλης που επέστρεψε απο το ξύρισμα και με ρώτησε τι γράφω.
"Τίποτα", της απάντησα.
"Αφου κάτι γράφεις! Σε βλέπω εγώ, κάτι γράφεις"
"Α βαριεμαι και γράφω κάτι προσευχές για να περάσει ώρα."
"Για διάβασε καμία και σε μας.". Κάτι είχε ψυλιαστεί μου φάινεται.
"Δεν γίνεται. Είναι για τον Θεό μόνο. Αν σου τις διαβάσω σε εσένα πρωτα θα είναι σαν να του πηγάινουμε ξαναζεσταμενο φαγητό!"
"Ελα σε παρακαλώ!"
"Δεν μπορω να διαβάσω!"
"Τί; Αφου μόλις εγραφες!"
"Ναι, εχω μία σπάνια αρρώστια στην οποία κάποια κέντρα του εγγεφάλου πειράζονται και ενώ μπορείς να γράψεις, δεν μπορείς να διαβάσεις! Δεν ξέρεις τι τραβάω με τις λίστες για ψώνια!"
"Ε τότε άσε με να στις διαβάσω εγω!", είπε και το τραβηξε απότομα απο το χέρι μου. Ετσι εξηγείται και το σκίσιμο.
Αλλά μόλις διάβασε και ανακάλυψε τι έγραφα, το πήρε και έτρεξε κατευθείαν στην Προϊσταμένη Αδερφή Μάσχάλη. Εκενη, δεν χρειάσθηκε τίποτα παραπάνω απο την φωτόγραφία του εραστή μου με τους άλλους αντρες για να την σκίσει.
"Εδώ είναι μοναστήρι γυνακών" , είπε. Τυχαίως ονομάζεται νομίζεις Αγιά Μουνοθύελα; Ακόμα και η φωτόγραφία ενός ανδρά είναι ικανή να σκανδαλίσει και να βάλει τον διάβολο μέσα μας. Εσυ εχεις εδώ πέντε! Πενταπλό το κακό."
"Μα..."
"Δεν ακούω τίποτα Αδερφή! (ισως της είχε πέσει η μπαταρία στο ακουστικό!) Το ημερολόγιο κατασχεται και εσύ θα κάνεις 100 βουρδουλιές για κάθε άντρα που υπήχε στην φωτογραφία!
"Ευχαριστώ Προϊσταμένη Αδερφή Μασχάλη."
"Είναι που είμαι στις καλές μου σήμερα."
"Μπορω να κρατήσω εγώ την φωτογραφία;
....Να μετράω τους άντρες, δηλαδή!"

Δεν έποιασε όμως αγαπητό ημερολόγιο και έτσι χάθηκες εσύ , καταστραφηκε και η φωτόγραφία...