Αγαπημένο μου ημερολόγιο, εν 3 Οκτωβρίου, 1819

Σήμερα ο εραστής μου Δωρόθεος είχε την άδεια του και κανονίσαμε ενα ραντεβού στα κρυφά έξω απο την Μονή και κάτω τις τζατζουφιές μου έκανε την επίσημη πρόταση γάμου τον οποίο θέλει να κάνει μιά βδομάδα μετά την αποφήτηση του, δηλαδή στις 20 Δεκεμβριού του 1920. Χάρηκα τόσο αλλά στεναχωρήθηκα με τα άσπρα γένια που είχαν ξαφνικά βγει στο πηγούνι του. Ο εραστής μου ξαφνικά σαν να είχε μεγαλώσει πολύ.

"Αγαπητήν μου Λουντίσια απο δω κε εμπρός αυτή θα είναι κε η είκοναν της ηλικιάς μου. Διοτί εκαναν τα δύνατά μου να μεγαλώσω ως το δυνατόν ποίο γρήγορα δια να αποκτήση η εικόν μου οταν θα γίνω πλεόν προθυπουργός, κύρος κε αίγλην"

Ακόμα μία φορά δεν κατάλαβα καλά αυτά που μου είπε, αλλά του έκανα μια ωράια ζωγραφική ντυμένο αυτην την φορά με πολιτικά. Την ώρα όμως που τον είχα σχεδόν τελειώσει ενα φρούτο τζατζουφιάς, απο τα μώβ πέφτει πάνω της και λεκιάζει το σχέδιο!



Αλλά πρίν προλλάβω να θυμώσω ωστέ να πάω την επόμενη μέρα να ξεριζώσω την τζατζουφία, διαπιστώσαμε πως ένα μωβ κουστούμι ταιρίαζει πάρα πολύ στον Δωρόθεο.
"Βρέθηκε το χρώμα που μου ταιρίαζη! Δια αυτό, αλλα κε δια την σοβαρότητα της πρότασις μου, θα βάλω είς τα σχέδιαν μου, όποτε γίνω πρωθυπουργός να μάθουν όλοι πόσο σημαντική είναι μία Τζατζουφιά!"